UCUZ DEKORATİF ÜRÜNLER- TEDİ MAĞAZASI

english home saat

                           Evlilerin uğramadan edemediği mağazaların başında ne gelir ? Tabi ki English home ,Madame coco ve türevleri. Nasıl güzel nasıl şahane şeyler yapıyorlar öyle değil mi ? Çoğu zaman ihtiyacımız olmasa da alma içgüdümüze yenik düşerek bir sürü şey alıyoruz bu mağazalardan. Alışveriş yaptığımızda indirim varsa ne ala ya yoksa ? Bugün ben sizlere indirim gelse de alsak demenize gerek duymayacağınız çok güzel dekoratif ürünleri bir hayli uygun fiyata satan bir mağazadan bahsedeceğim. Hangi mağazadan mı bahsediyorum TEDİ tabi ki :) Tedi mağazaları tchibo mantığında çalışan dönem dönem belirli tarzda ürünleri çok ucuza satan mağazalar zincirinden biri. Lafı çok fazla uzatmadan sizler için fotoğrafladığım ürünlere geçelim. 



    Bu gayet hoş dekoratif saat sadece 19.99 tl. Ben bu saatin biraz daha büyüğünü mudo conceptten 110 tl ye almıştım .Hatırladıkça içime oturur :) 





Bu kafes çerçeveler ise 7.99 tl. 




Saat çerçeve setin fiyatı 12.99 tl. 




Tuğra saat setin fiyatı ise 15.99 tl. 




Hasır patates/soğan sepetlerinin fiyatı ise 19.99 tl.




Bu çok amaçlı saklama kutularının fiyatları ise 19.99 tl.




Bu küçük metal silindir saklama kutuları ise sadece 6.99 tl. 



Ekmek sepeti olarak da kullanabileceğiniz bu sepetler ise 9.99 tl. 


    En beğendiğim ve kullanışlı gördüğüm ürünlerin fotoğrafını çekmeye çalıştım. Bir sonra ki yazımda görüşmek üzere sevgiler :) 

26 yorum

  1. Hepsi de çok güzel ve uygun fiyatlıymış. Hiç duymamıştım bu mağazayı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbulda birçok ilçede var gerçekten uygun fiyatlı çeşit çeşit birsürü ürün mevcut

      Sil
  2. Bunlar çok tatlı ya renkleri falan çok hoşmuş :))

    YanıtlaSil
  3. Ne güzeller hepsi de :)

    YanıtlaSil
  4. Bunlar çok hoşmuş. Fiyatı da iyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle fiyatları şahane gerçekten :)

      Sil
  5. Fiyatlar çok iyi. İlk kez duydum mağazayı... Teşekkürler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle istanbulda çok fazla şubesi var sevgiler:)

      Sil
  6. Fiyatları iyiymiş gerçekten :) Ben saatleri çok sevdim :) Farklı çeşitlerini görmüştüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatları gerçekten çok uygundu sevgiler :)

      Sil
  7. Fiyatlar sahaneymis canm :) Tugra setin fiyatida benim salona harika olurdu yaa 😄

    YanıtlaSil
  8. ay hemen gideyim. evsizler de gidebiliyodur yaa :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok hoş ve çok cici görünüyor :*

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar yorumunuzu geç gördüm kusura bakmayın :)) takipteyim

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzel bir yermiş.Hepsi çok hos

    YanıtlaSil
  12. Bir ara Üsküdar mağazasına uğrardım ama şu sıralar gitmedim hiç.Uğrama zamanı gelmiş yine demek ki .)

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe