KARTAL BIG YELLOW TAXI BENZINE GİTMEYİN !

      Evet her zaman mekan önerisi yazısı yazacak değilim ya bu sefer de mekan önermeme yazısıyla karşınızdayım. Yaşadığımız olumsuzluklar tek tük şeyler olsa yazmazdım bu yazıyı ama mekana oturduğumuz andan kalktığımız ana kadar her şey berbat ötesiydi. Uzun zamandır görüşmediğim çocukluk arkadaşım Gülin'le Kartalda buluşmaya karar verdik hep aynı mekana giden biz bu kez farklılık olsun diye yeni bir yer denemeye karar verdik . İkimiz de big yellowların diğer şubelerine de gittiğimiz için kartal şubesinde de güzel zaman geçireceğimiz düşüncesiyle tercihimizi bu mekandan yana kullandık kullanmaz olaydık.

big yellowa gitmeyin


         İlk olarak oturduğumuz masa leş gibiydi böyle parmağınızla sildiğiniz de simsiyah toz geliyor elinize. Sahil tarafına bakan kısma oturduğumuz için normal karşılayıp garsondan masayı silmesini rica ettik. Elinde leş gibi bir bezle gelen garsonun masayı silmesini izledik. Masa temizlenmediği için ıslak mendil çıkarıp masayı sildik ve kuruladık. Siparişlerimizi verip bir yandan yemeğimizi beklerken bir yandan da sohbete daldık. Garson iki kere daha gelerek siparişlerimizi tekrar aldı. Yani bir yemeğin siparişini üç kere verdik . İyice acıkmaya başlayan biz garsonu çağırıp siparişlerimizi sorduk. Barbekü soslu tavuk sipariş etmemize rağmen garson şef in yemeği yanlış anlayıp köri soslu tavuk yaptığını ve bunu yiyeceğimizi söyledi. Köri soslu tavuk yemek isteseydik onu söyleyeceğimizi belirterek siparişimiz de belirttiğimiz yemeği istediğimizi söyledik.Bu arada mekanın kalabalık olmadığını sadece 4 masanın dolu olduğunu belirtmek isterim.  Ve sonunda siparişimiz geldi  siparişimizi verdiğimizden yaklaşık 1 saat 15 dk sonra. Masanın bu kadar tozlu olmasından sonra çatal bıçağın temiz olmasını beklemek aptallık olurdu.  Gelen çatal ve bıçak ta pisti değişimini istemek yaklaşık 1 saat süreceğinden kendi yöntemlerimizle temizledik.
               Yemeğimizi bitirip yemeğin üstüne çay içmek istedik çayı da tavuk gibi 3 kere sipariş ettikten sonra getirdiler. Daha fazla sinir krizi geçirmek istemediğimiz için mekandan kalktık. Biraz araştırınca bu mekanla ilgili aynı şikayetlerin başkaları tarafından da yazıldığını gördüm. Sonuç olarak manzarası hariç beş para etmeyen bir mekan. Hijyen hizmet sıfır. Bir daha gider miyim asla . Arkadaşlarımı gönderir miyim asla . 


31 yorum

  1. Kötü bir tecrübe olmuş. Bizim de aklımızda bulunsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle oldu siz siz olun kartal şubesinden uzak durun :)

      Sil
  2. Yine sabırlı olup beklemişsiniz.. Valla ben kalkardım yemek gelmeden herhalde, bu ne biçim müşteriye yaklaşım şeklidir. 3 kere yemek siparişi mi verilir yani. Teşekkürler bilgilendirme için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şaka gibiydi gerçekten sonradan öğrendim ki çoğu herkes bizim gibi problem yaşamış

      Sil
  3. ben bile okurken sinir oldum , paylaştım canım daha çok kişi görsün diye ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tarz bir yazıyı ilk defa yazıyorum yazımda da dediğim gibi ufak tefek şeyler olsa yine yazmazdım ama sonra düşündüm ki belki birileri gitmeden önce mekanı araştırmak ister de benim yazıma denk gelirler diye yazdım. teşekkürler sevgiler :)

      Sil
  4. Merhaba blogunuz çok güzel yalnız temanızı degiştirmenizi öneririm. Buradan güzel temalar bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temamla ilgili değiştirmemi istediğiniz kısım nedir bu konudaki fikirler önemli benim için

      Sil
  5. Mekanı isim olarak biliyorum,birçok şubesi var ama hiç gitmemiştim.Sizin için talihsizlik mekan için ise isim,kalite ve saygınlık kaybı olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğer şubelerinde hiçbir problem yaşamamıştık ama kartal şubesine bir daha gider miyim ? Asla

      Sil
    2. İşte ne yazık ki bir şubede yaşanan olumsuzluklar bir marka ismine böyle yansıyor.Kendi kayıpları..

      Sil
  6. Manzarası güzel olunca nedense işletmeler pek rahat ve umursamaz oluyorlar.

    YanıtlaSil
  7. ay giremiyodum bloguna yaa düzelmiş. adresin gözükmüyordu. mekan tamam her gördüğümde yazını hatırlarım artık. kadıköy leman kafe gibii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa teşekkürler deep. Bloğu başka bir maile taşıdım o yüzden mi acaba ? Çok kurcalıyorum bu aralar bloğu :)

      Sil
  8. eveet ondandır. bak son yazıma yorum yap, sonra yorumun üzerine tıkla, bak anlarsın, blogun gözükmüyor.

    YanıtlaSil
  9. Uzak duracağım bir mekan artık benim için . Blogo kesif etkinliğinden iade-ı ziyarete geldim. Blogunuzu çok sevdim . Takibe aldım. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz :) kartal şubesi hariç diğer şubelerinin hizmeti gayet güzel :) sevgiler

      Sil
  10. oldu şimdi bak düzeldi nasıl oldu bişi yaptın demek kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl yaptığımı anlamasam da düzeltmişim :)

      Sil
  11. blogumu ziyaretiniz için çok teşekkür ederim :) ben de sizi izliyorum :)
    yolum kartal'a düşerse gitmeyeceğim yerlerin başına yerleşti bu mekan, geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz :) teşekkürler sevgiler :)

      Sil
  12. Kartal ilçesine pek yolum düşmüyor ama mekanın ismini aklıma kazıdım. Yazınızı görürler de kendilerine çeki düzen verirler umarım.
    Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü bir deneyim oldu benim için . Başkaları da aynı duruma düşmesin diye kaleme aldım bu yazımı

      Sil
  13. Kötü bir tecrübe olmuş gerçekten. Yerinde olmak istemezdim :(

    YanıtlaSil
  14. Aslında ilk başta üç kere sipariş verdikten sonra bir dakika bile durmamak lazım da. İşte biz hemen tepki vermeyip bir şans daha veriyoruz.

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe