PARFÜM ÖNERİSİ- LANCOME LA VIE EST BELLE INTENSE

             Bir insanın adını sesini hatta yüzünü bile unutabilirsiniz ama kokusunu asla. Sizde benim gibi parfümünüzün kendinizle özdeşleşmesini seviyorsanız eğer parfümünüzü değiştirmek konusunda yenilikçi olamazsınız. Bende böyle düşündüğüm için uzun yıllar aynı parfümü kullandım ta ki La Vie Est Belle Intense ile tanışıncaya kadar.


              La vie est belle'in ilk serisi 2012 yılında çıkmasına rağmen çok kısa bir sürede Türkiye’de ve Avrupa’da en iyi parfüm listesinde ilk üçte ki yerini hep korudu. Lancome 2015 yılında bir yenilik yaparak la vie est belle in yoğun şekerli kokusundan biraz uzaklaşarak daha feminen bir koku olan la vie est belle intense'i piyasaya sürdü. Bu yeni parfümün tamamıyla bana hitap eden bir kokusu var. Gelelim detaylarına

KOKUNUN NOTALARI:İris çiçeğinin büyüleyici dokunuşuna sahip ikonik koku hayatı daha da güzel yapan 2 farklı içerik ile yeniden yorumlandı: Sümbülteber ile duyulara hitap eden ve beyaz çiçek ile zarafeti temsil eden.

KALICILIK: Bu konuda çok iddialı bir parfüm, kokusu kıyafetinize sinmişse yıkamadan çıkaramazsınız. Bir iki fıs kullanım için yeterli oluyor. Bu yüzden uzun süre kullanabilirsiniz. 


             Verdiğiniz parayı sonuna kadar hak eden bir parfüm. Ben bu parfümü keşfettiğimden beri başka parfüm kullanmıyorum. 2 yılda kendimle o kadar özdeşleştirdim ki bu parfümü, kokusunu duyanlar az önce buradan Sevilay mı geçti diye bir düşünür. Ama en önemli kısmı söylemeden geçmek istemiyorum koku kesinlikle bir kış kokusu yazın sıkıp da insanların burnunun direklerini kırmayın :) 


15 yorum

  1. Bıyıklılar da kullansa oluyo mu :)

    YanıtlaSil
  2. Tamm benlik bir koku gibi gözükyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok güzel bir kokusu var

      Sil
  3. parfüm konusunda hiç tutarlı olamıyorum 2 değil ama 3 şişe üst üste kullanmışlığım yok ..
    Lancome bu konuda iyi gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu parfümün ilk serisi şekerli bir kokuydu hiç beğenmemiştim ama bu efsane gerçekten

      Sil
  4. önümüzdeki kışa girerken , kısmet olursa bakacağım... benim favori kış kokum hypnosedir bu arada ... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o da çok güzel bir kokudur lancome bu işten anlıyor:)

      Sil
  5. On numara parfüm. Severek kullandım... Bir de bu kadar pahalı olmasa😊 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel koku gerçekten evet biraz pahalı ama kalıcılığı sayesinde daha uzun süre tüketilebiliyor :)

      Sil
  6. En sevdiğim kokular arasında kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efsane bir parfüm gerçekten uzun yıllar kullanacağımdan eminim :)

      Sil
  7. Hımmm kış kokusu dediğinize göre biraz ağır.Daha naif ve hafif kokuları tercih ediyorum. Hoşşş son zamanlarda alerjik bronşit de çıkınca iyice kullanmaz oldum. Ama bloğunuzu yeni gördüm. Yolunuz düşerse kahve içmeye bana da beklerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde migrenim olmasına rağmen çok sıkmamak kaydıyla kullanıyorum bu parfümü ama kesinlikle ve kesinlikle kış kokusu tabi ki uğrarım bloğunuza :)

      Sil
    2. Tekrardan merhabalar,
      Bende de migren var hatta migren konusunu bloğumda aramnızı tavsiye ederim fatdalı olacak bilgiler bulabilirsiniz.
      Bu arada İlk kez gadgetımla ilgili bir hata olduğu iletiliyor. Teşekkürler bilgi için. Lakin bende zaman zaman ziyaret ettiğim bloglarda takip hatası alıyorum. Bu durumda hata veren bloğun linkini kopyalayıp, kendi anasayfamda takip ettiğim bloglardan ekle butonuna tıklayıp linki oraya kopyalıyorum ve sorunsuz bir şekilde ikinci yoldan takibe almış oluyorum. Bilgi vermek istedim 😉
      Sevgilerimle 💕

      Sil