LEMAN KÜLTÜR KADIKÖY

kadıköy leman


      Bazı insanlar vardır alışkanlıklarından kolay kolay vazgeçemezler hep aynı kafe de oturup hep aynı restaurantta yemeklerini yerler işte ben hiçbir zaman o insanlardan olamadım. Kimi zaman bu durum yüzünden pişman olsam da genel olarak farklı yerler keşfetmek beni mutlu etti. Bu yerlerden biri de belkide çoğunuzun uzun zamandır bildiği Kadıköy'deki Leman kültür.
       Mekanın tasarımı gerçekten çok güzel. Garsonlar ilgili fakat o kadar kalabalık oluyor ki bazı karışıklıklar yaşanmıyor değil. Sigara içilen alandaki bazı koltuklar birbirine çok yakın. Biz kalabalık sebebiyle sigara içilen alandaki o sıkışık koltuklardan birine oturmak zorunda kaldık ve yan masamızda oturanların ne konuştuğunu kelimesi kelimesine duyduk. Sanırım aynı şey bizim konuştuklarımız içinde geçerli. 



      Yemeklerine gelecek olursak ilk olarak çok eğlenceli bir menüsü var menüde bencil tavuk ,efendi insan ve aşçının ipeksi dokunuşu adlı yemekler var :) Bu eğlenceli menünün içinden ben tavuk ızgara arkadaşım ise dört peynirli pizza yemeyi tercih etti. Yemeklerin lezzeti hoşumuza gitti. Midemizde tatlıya yer kalsaydı ortaya karışık tatlı tabağından alacaktık ama bir daha ki sefere artık. Fiyatlarla ilgili olarak ise menü resimlerini aşağıya ekliyorum inceleyebilirsiniz. Sonuç olarak biz keyif aldık. Sizin bu mekanda özellikle önerebileceğiniz bir lezzet varsa öğrenmek isteriz . 











18 yorum

  1. ayyyy ben de severim ayolcum ama boş saatlerde giderim kii, bir deee ankara ve izmirde de gittim yaaa, zaten galiba ilk ankarada açılmışmış sanırımsam. ama istiklalde de var yaaa :) hatta orda cem yılmaz filan görmüştüm gelmişti filan işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ilk ankarada açılmış sanırım. Ben müdavimi oldum ama bir dahaki ne daha sakin bir bölümde oturacağım :)

      Sil
  2. Ben böyle mekan-seyahat-kitap yazılarını seviyorum... :))

    YanıtlaSil
  3. Leman Kültür'ün tasarımını ben de çok beğeniyorum ama tıklım tıkış olması beni bunaltıyor, bir de dediğin gibi iyi bir sohbet ortamı olmuyor. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özellikle sigara içilen alan böyleydi diğer kısım daha sakin gibiydi ama dediğin gibi sohbet ortamı olmuyor pek :)

      Sil
  4. Özellikle haftasonları acayip kalabalık oluyor en iyisi haftaiçi günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz öncelikle . sanırım bir daha kine öyle yapacağız :)

      Sil
  5. Ah ne çok severdim. Bursa'da sürekli giderdim. Alanya'ya geçtiğimiz sene açıldı ama hala adım atmadım. Şehre inmediğimden olsa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tek dezavantajı kalabalık olması :)

      Sil
  6. Teşekkürler paylaşım için. Daha önce gitmemiştim, ama sayende nasıl bir yer olduğunu öğrendim.

    YanıtlaSil
  7. gençlerin buraları keşfetmesi güzel hoş. Adını okuyuncaya kadar gözümün astigmatı arttı o başka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk resim yüzünden mi :) hemen değiştireyim

      Sil
  8. Uğramak o atmosferide koklamak lazım arada.
    Çok hoş bir paylaşım.
    Emeğinize sağlık.

    Geç kaldım sayfanıza iadeyi ziyarete, kusura bakmayı.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah hoşgeldiniz öncelikle :) Gerçekten güzel bir atmosferi var.

      Sil
  9. ay ne tatlı görünüyor burası yahu. keşke benim şehrimde de böyle birşey olsa kesin bende müptelası olurdum. meünüsüde leziz, iştah açıcı görünüyor. kitap bile okunur burada. cıvıl cıvıl, insana enerji veren bir yer. şanslısın :)

    YanıtlaSil