AYAKÜSTÜ MASAJ - KADIKÖY

Herkese yeniden merhaba:)

thai masajı




          Bugün uzun zamandır görüşemediğim arkadaşım Gülin'le birlikte Kadıköy'de yeni mekanlar keşfederken ayaküstü masaj dükkanı dikkatimizi çekti. Yo yo yanlış okumadınız ayaküstü masaj :) İçerde insanlar masaj koltuklarına uzanmış ayaklarına masaj yaptırıyordu. İşte resmide burda :)


thai masajı
Biz merakımızı vitrinden masaj yaptıranları izleyerek gidermeye çalışsakta internette bu mekanla ilgili ufacık bir araştırmaya yapmadan da edemedik. 
Şimdi onların ifadeleriyle bu fikrin nasıl ortaya çıktığını aktarıyorum.

Uzakdoğu’ya ve Tayland’a yaptığımız seyahatlerde, gezmekten yorgun düşmüş ayaklarımıza masaj yaptırırken geldi bu proje aklımıza…
Gidenler bilirler, masaj uzakdoğuda spalarda, otellerde değil, sokaklarda şezlonglarda çok çok uygun fiyatlarla, tabiri caizse ayaküstü yapılır.
Türkiye’de neden bu konseptte, fiyatı uygun, herkesin yararlanabileceği bir yer olmasın diye düşündük ve Ayaküstü Masaj’ı Kadıköy’de tarihi bir binayı restore ederek hizmetinize açtık.
Ayak Masajı ile başladığımız bu projeyi zaman içinde gelen talepler doğruldusunda geliştirdik ve şekillendirdik.



Fiyat ve daha detaylı bilgi için tık tık 



2 yorum

  1. Vayy çok mantıklı bir amaçla kurulmuş gerçekten 😃 ama ben yaptırırmıydım tabiki hayr 😃 bi kere gidiklanırdım ben 😃

    YanıtlaSil