SOSLU BADEM'LE HEDİYELEŞME ETKİNLİĞİ




         Herkese Merhaba
            Berika'nın günlüğünün gerçekleştirmiş olduğu hediyeleşme etkinliği sonucunda soslu badem bloğuyla birbirimizle eşleştik. Bu etkinlik sayesinde soslu badem bloğunun sahibesini yakından tanıma fırsatı buldum. Etkinlikte eşleşenler birbirine kupa ve çikolata hediye edecekti. Dilek hanım bunların yanında şahane mi şahane bir kitap,küpe ve içinde çok samimi bir notun yer aldığı kartpostal hediye etti. 

               Kendisine nezaketi ve ince düşüncesi için bir kez daha teşekkür ediyorum :) 



32 yorum

  1. kupa çok tatlı :) güzel günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar..Blog dünyasında yeniyim. Lütfen takip ederek destek verir misiniz?

    YanıtlaSil
  3. Harikasiniz kızlar. Böyle güzel şeylere vesile olmak beni çok mutlu etti inanın ♡♡♡♡ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizede tekrar tekrar teşekkür ediyorum :) etkinliklerinizin devamını bekliyoruz :)

      Sil
  4. İyi günlerde kullan canımcım💕💕💕

    YanıtlaSil
  5. Kupayı çok beğendim. İyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar, iade ziyarete geldim :) güzel sayfanızı takipteyim, çok güzel bir blog, tekrar görüşmek üzere, saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle bloğuma hoşgeldiniz :) teşekkür ederim görüşmek üzere

      Sil
  7. güzel bir sene geçirmen dileği ile , hediyelerimi çok ama çok iyi günlerde kullan... seni tanımaktan dolayı çok mutlu oldum inan benim blogger arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama çok teşekkür ederim :) şahane hediyelerdi

      Sil
  8. Güle güle kullan Sevilay, bu etkinlik çok güzel oldu.

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir etkinlik olmuş çağırdın hemen geldim canım:))

    YanıtlaSil
  10. ne güzel şeyler oluyo hayattaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizden de bir buluşma etkinliği bekliyoruz :)

      Sil
  11. Çoox gözəl bir etkinlik olmuş məncə də. Nə gözəl düşünülüb! Hədiyyələriniz mübarəkdi. Xoş günlərdə işlədin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. xoş gəlmisiniz sizi tanıdığıma məmnun oldum :)

      Sil
  12. Amannnn çokk tatlı bir kupaymış buuu güle güle kullann cnm 😃 Bak sen çağırdın ben geldim bilene.Hemen takibede alıyorum.Görüşmek üzere 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz bloğuma :) teşekkür ederim :)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe