Mannequin Challenge Nedir?

       



                  Bugün dünyada 2,5 milyardan fazla sosyal medya kullanıcısı var ve bu rakam her gün katlanarak artıyor. Hal böyle olunca kitleler tarafından beğenilen bir uygulama veya videolar bir akım şeklinde hepimizi kendine çekiyor. Bu akımlardan bir diğeri de mannequin challenge. Özellikle son bir haftadır instagram keşfet sayfamda bu konuda yığınla video görünce merak edip ufak bir araştırma yaptım. 
                 Peki nedir bu mannequin challenge ? Bir iki kelimeyle anlatacak olursak zamanın durması üzerine kurulu bir akım.İlk olarak Amerika'nın Florida eyaletindeki Edward H.White lisesi öğrencileri tarafından ortaya çıkartılan bu akım hızla sosyal medyada yayılmaya başladı. Son olarak ise İngiliz golcü Jamie Vardy'nin İspanya milli takımına attığı golün sevincini mannequin challenge yaparak kutlamasıyla bu akım hemen hemen herkesi sardı.Ben videoları izlerken oldukça eğlendim. Yeterli sayıya ulaşırsak ilk fırsatta deneyeceğiz :) 

Benimde izlediğim ve beğendiğim mannequin challenge video linki için tık tık 

8 yorum

  1. Gerçekten bu aralar herkes yapıyor yaa bu challenge'ı.Farklı,ilginç bir şey :)

    YanıtlaSil
  2. Bende denk geldikçe izliyorum mannequin challenge videolarını :) Seninkini de bekleriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım yeterli çoğunluğa ulaşınca deneyeceğiz :)

      Sil
  3. Ben ilk kez duyuyorum:( Bir şey daha öğrendim. Bakacağım... Teşekkürler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende geçen hafta aynı şekilde ilk kez duydum gördüm :)

      Sil
  4. mannequin challenge ı sayenizde gördük, etkileyici gerçekten

    YanıtlaSil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe