NEDEN PAHALI OLDUĞU ANLAŞILAMAYAN ŞEYLER




           Sena Ağaoğlu'nun düğününde giydiği 300 bin euroluk gelinlik gündemi uzun süredir meşgul etmekte. Zaten normal bir gelinliğin bile o kadar pahalı olmasına anlam veremezken bu gelinlik beni ekstra şaşırttı. Alt tarafı perde kumaşı yahu :) Ekşi sözlükte zaman geçirirken bu konuyla ilgili açılmış bir başlık görmüşken okumadan edemedim. Ve neden pahalı olduğu anlaşılamayan şeylerle ilgili'  ya evet hakikaten de öyle dediğim şeyleri sizlerle paylaşmak istedim.

               İlk olarak gelinlik. Normal bir gelinlik bile 2000 tlden aşağı değil.Bildiğimiz perde kumaşını süsleyip püsleyip resmen bize giydiriyorlar:)


              İkincisi ise gazetelere bile düşen mudo conceptte satılan kütük:)Yanlış görmediniz ne işe yaradığı bilinmeyen bu kütük tam 945 tl :) 



         Kafe de içilen limonata .
maliyeti ne olabilir ki biraz limon su ve şeker en kuytu köşesindeki kafe de bile 8-9 tlye satılıyor.

         Bu dönem iş yerindeki arkadaşımız hamile olduğu için bebek ve bebek eşyalarıyla haşır neşir olduk.
Bebek için oto koltuğu :) 1500 tl olanını gördü bu gözler :)

         Oto koltuğundan bahsedip bebek arabasını es geçmek olmazdı 
şu resmini eklediğim araba 5.467 tl. Eski model bir tofaş fiyatına bebek arabası satıyorlar :)


               Rotring tikky uçlu kalem. Tamam benim dönemimde de pahalıydı ama 37 tl nedir yahu ! Alt tarafı uçlu kalem :) 





Diş teli. alt tarafı tel 1500 tlden başlıyor fiyatları :)


Sizin de böyle aklınıza yahu neden bu kadar pahalı dediğiniz şeyler varsa paylaşır mısınız ?


37 yorum

  1. ya cidden çok iyi maddeler, neden pahalı gerçekten bunlar yahu?! :D

    YanıtlaSil
  2. Acaip şeylere acaip paralar istiyorlar. Alıcısı var demek ki:) Ne diyelim... Ağaoğlunun kızının düğününü ekşiden okudum ben de. Her şey abartı o pastayı gördünüz mü bilmem:))) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pasta efsane ya :) kaç katlıydı öyle :) ekşide fena gömmüşlerdi bu çifti :)

      Sil
  3. Ne kadar doğru tespit okurken şöyle bir düşündüm kütük nedir öyle yahu anlamsız amaçsız 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sırf trend oldu diye satılıyor sanırım ama çok anlamsız :)

      Sil
  4. O kütüğe o kadar para veren var zaar Ağaoğlu'nun kızının düğününde ki görgüsüzlüğü gördükten sonra kütük bile masum kalmış sanki 😄. Geçen AVM'nin birin de bir gömlek gördüm 250 tl. Bildiğimiz gömlek sonuçta. Evet bütün bunlar niye bu kadar pahalı ki

    YanıtlaSil
  5. Üçgen kalemler mesela 30 tl:)
    Küçüklüğümün saflığımıdır bilinmez 4 tane almıştım onlardan.:D

    YanıtlaSil
  6. Hakikaten çok doğru gereksiz palalılar. Ama alan oldukça yolanlarda olacak :D

    YanıtlaSil
  7. İadeyi ziyarete geldim,blogunuz çok tatlı,çok faydalı geldi.Gerçekten bazı şeyler gereksiz pahalı.Takibe aldım! ^_^

    YanıtlaSil
  8. Bu yayın bir harika cidden !!! niye ? hele o kütük çok afiilli bir etikete sahip !! alanın aklı yok :))))))

    YanıtlaSil
  9. Bu yayın bir harika cidden !!! niye ? hele o kütük çok afiilli bir etikete sahip !! alanın aklı yok :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kütük efsane ne işe yaradığı ile ilgili çok düşünmüştük :)

      Sil
    2. O kütükle mağazadan çıkanı gerçekten görmek isterdim 😇

      Sil
  10. aslında bir de şu taraftan bakmak lazım. örneğin limonata içerken sadece içtiğimiz şeye para vermiyoruz. hizmete, cafenin kirasına, garsona derken masraf tabi ki artıyor. aynı zamanda o bebek arabasının maliyetine değil prestijine para veriyoruz ya da gelinlik. perde kumaşını sarıp çıkabilirsiniz elbette ama biz tasarımına para veriyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani hepsi öyle tabide kumaşı taş çatlasa 200 tl tutan bir kıyafete 1600 1700 tl tasarım parası almak insafsızca geliyor bana :) tamamen arz talep meselesi gelinlik yerine düğünlerde giyilebilecek alternatif bir kıyafet çıkarsa o fiyatlar da yarı fiyatına çok rahat iner :)

      Sil
  11. faydalı yazıııııı buuuu :)

    YanıtlaSil
  12. baksana, benim blogda yanda var face ve insta hesaplarım ordan gelsene. benim instada herkes blogçu. bir de face deki blog gruplarımızda da yazılarını yayınlayabilirsiiin ki :)

    YanıtlaSil
  13. bi deee son yazıma bi bakıveeer :)

    YanıtlaSil
  14. gıdalarda taklit yazınıza da bi bakın :)

    YanıtlaSil
  15. Selammm 😊 Güzel paylaşım için teşekkürlerr 😊 Birdee Deep yazdı sizde gıda mühendisiymişsiniz 😌 Ayy çok mutlu oldum 😊😊 tekrar gelicemm 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa evet sizde mi gıda mühendisisiniz :)

      Sil
  16. Gelinlik ve kütük konusunda kesinlikle katılıyorum. Çok şaşırmıştım ikisini de öğrendiğimde.
    Ben o parayla dünya turu yaparım yahu :)

    YanıtlaSil
  17. Çok iyi yakalamışsın Sevilay, marka sevdalılığı yüzünden bu bindirimler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaman zaman hepimiz kapılıyoruz bazen

      Sil
  18. Çok güzel bir yazı olmuş.Ve gerçekten bazı fiyatları baya abartmışlar. Ama çoğumuz farkında bile değiliz. Alıştığımız için normal geliyor.Yazınız gözlerimizi açtı.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ne yazık ki . teşekkürler hoşgeldiniz bu arada :)

      Sil
  19. Stabilo kalemler... Gerçekten neden bu kadar pahalılar?

    YanıtlaSil