H&M FAVORİ ÜRÜNLERİM

          H&M yi duymayan bilmeyen yoktur. Son zamanlarda makyaj malzemeleriyle gündemimize otursa da uzun zamandır stil kıyafetleriyle takip ettiğim bir marka. En son mağaza ziyaretimde favori ürünlerimi resimleyip sizlerle paylaşmak istedim. 

  ilk olarak bir bomber ceketle başlayacağız. Bomber ceketler sezonun trendleri arasında bence bu rengi muhteşem herkesin dolabında olmalı.

tarçın rengi mont


turuncu mont


Daha sonra ise hırka şeklinde oversize bir kabanla devam edeceğiz. Ben bu şekilde oversize kabanlara bayılıyorum.

gri hm kaban


Sezonun bir diğer trendi ise örgü kazaklar . Listemde örgü kazaklar da var tabi ki

örgü kazak bej

Ben bu yırtık mom jeanslere bayılıyorum

yırtık mom jeans

Ve montlar 

yeşil kürklü mont

hm mavi kapitone mont




20 yorum

  1. çok hoş seçimler kiremit rengi bomber ceket ise favorimiz :)

    YanıtlaSil
  2. kiremit rengi bomber cekete bayıldım gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel seçimler... Bomberin rengi şahane... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Bomber ceketin yeşili var bende harikaa 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neyle kombinleyeceğimi bilemesem de alıcam sanırım bu ceketi :)

      Sil
  5. Bomber cekete Ba-yıl-dım.Aslında ürünlerin hepsi Harika🥀🖤

    YanıtlaSil
  6. aramızaaaa hoşgeldiiiin bloguma daaa hoşgeldiin. görüşürüüz :)

    YanıtlaSil
  7. H&M Bursa'da yeni sayılır, tarzını kendime çok bulduğumu söyleyemeyeceğim ama çocuk bölümü harika...
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Seçimler harikaa;))
    Yagmurluyasam.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. oversize kaban rengiyle de çok hoş harikaa 😍

    YanıtlaSil