BLACK FRIDAY ÇILGINLIĞI



                Nedir bu Black Friday ? Wikipedi'dan aldığım bilgiyi aynen aktarıyorum. 
ABD'de, Black FridayŞükran Günün'den sonra gelen ilk Cuma gününe denir. Mağazalar çok erken saatte açılır ve geç kapanırlar, ve beklenmedik derecede indirimli satış yaparlar. Black Friday resmi bir tatil sayılmaz. Kanada ve Ingiltere'de de Black Friday günü vardır, ve Amazon gibi internet üzerinden iş yapan çeşitli şirketler de indirimli satış yaparlar. Son yedi yıl içinde, bu günde indirim yapan şirketlerin kârları sürekli artmıştır. '


Bu alışveriş çılgınlığı kervanına birçok firma katıldı.

Hepsi Burada.com da sepetin yarısı bedava.
Mango'da %70 e varan indirim mevcut
Lidyana com da %85 indirim sloganı yayınlanmış.
Koton'da 150 tl alışveriş üstüne 40 tl indirim kargoda ücretsiz

Sizlerde bu indirimlerden ve daha fazlasından yararlanmak istiyorsanız hemen inceleyin .




9 yorum

  1. Vay be :D Teşekkürler bilgi için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar çok duydum ki paylaşmak istedim

      Sil
  2. Ay niye bnm züğürt zamanlarıma denk geliyor bu indirimler niyeeee :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook çılgın indirimler yapılmamış üzülmeyin :)

      Sil
  3. Evet ya dürekli mail, mesaj geliyor black friday diye! Para mı var yaaa:) dolar 3.50'ye dayanmış, ekonomik kriz kapıda:( Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız .Doların bu artışı durmazsa sonu düşünmek bile istemiyorum.

      Sil
  4. Hepsi tüketim çılgınlığı :) Alış veriş yapamayanlar üzülmesin bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amerika da bugün çok ciddi indirimler yapılıyor gerçekten bir ürünün fiyatı dörtte bir fiyatına falan düşüyor ama Türkiye de ki biraz indirim olsun alışveriş yapılsın diye yapılan indirimler

      Sil
  5. İndirim olsa ne yazar canım:))
    Zaten internetten alınan ürünlere 2 katı kargo ödeyen bir milletiz:)))
    Bu arada bloğunu takibe aldım en kısa zamanda bekliyorum mimini. :)))) Hemen yaz tamam mı:)))

    YanıtlaSil