ALİ EXPRESSTEN NELER ALDIM ?







            

Doların yükselmesiyle popülaritesini bir nebze olsun yitirse de benim alışveriş yapmayı bırakamadığım nadide alışveriş sitelerinden biridir. Ali expressi bilmeyeniniz yoktur sanırım. Ben neye ihtiyacım olursa önce oradan bakıyorum. En büyük dezavantajı ürünün teslim süresinin biraz uzun olması ve tabi ki dolardaki dalgalanmalar. Onun haricinde eğer aceleniz yoksa bence alışveriş yapmaya değer. Peki ben  bu alışverişimde neler aldım. Hem bu yazıyı uzun uzadıya okuyamam hemde ürünleri görmek istiyorum derseniz aldığım ürünleri içeren video aşağıda.





        Uzun zamandır telefonuma kılıf arıyorum ama en işe yaramaz kılıfın bile 10 tl olduğunu görünce aliexpresten almaya karar verdim. Araştırmalarım sonucunda aşağıdaki telefon kılıfını sadece 1,1 dolara yani 3,5 tl gibi bir fiyata satın aldım.Simli silikon kılıf, renk tam olarak algılanmasa da açık pembe gül kurusu arası.





           Eşimin samsung tabletine kılıf arıyorduk.Yeni bir tablet olduğu için tam uyan tablet bulamadık. Birkaç model bulduk ama tablete tam olarak oturan model değildi. İdareten bir kılıf aldık ama hem renk hem kalite olarak çok vasattı. Aliexpress bizdeki tabletin modeline uygun kılıf bulduk.  Ona da 6 dolar ödedik. Ama kalite ve kullanışlılık açısından bizim aldığımızın on gömlek üstünde bir kılıf. Kılıfın içinden hediye kalem ve şeffaf ekran koruyucuları da çıktı. Bu alışverişim beni çok mutlu etti. Aldığım ürünlerden çok memnun kaldım. 



samsung tab a note 9.7


29 yorum

  1. mavinin tonu ne güzel öyle :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın :) Bu siteyi ilk defa duydum. Hemen göz atayım :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çin in alışveriş sitesi alışveriş yaparken kullanıcı yorumlarını mutlaka okuyun yanılmayın. Teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
  4. güle güle kullanın takipteyim sizi de beklerim sevgiler :)
    http://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz :) ben sizi zaten takipteydim :) sevgiler

      Sil
  5. güzel günlerde kullan canım <3

    YanıtlaSil
  6. merhaba iadeyi ziyarete geldim :) ali expres güvenilir bir yer mi acaba ?? bu arada aladıklarınız gerçekten güzel... takipteyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi araştırmak lazım müşteri yorumlarını iyi okumak alzım. En kısa sürede ali expressten nasıl güvenilir alışveriş yapılırla ilgili bir post hazırlayacağım. iyi günler :)

      Sil
  7. iyi araştırmak lazım müşteri yorumlarını iyi okumak alzım. En kısa sürede ali expressten nasıl güvenilir alışveriş yapılırla ilgili bir post hazırlayacağım. iyi günler :)

    YanıtlaSil
  8. Dolar yükseldi bende birşeyler alıcaktım , düşmesini bekliycem artık . Hayırlı olsun aldıklarınız ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef :( düşer düşmez benimde alacaklarım var

      Sil
  9. Tablet kılıfı çok hoş güle güle kullanın :) Bende bloguma ve çekilişime beklerim :)
    thebeautyforce.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle hoşgeldiniz hemen geliyorum :)

      Sil
  10. Mutlu günlerde kullan :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Mutlu günlerde kullanın :) Ben de ali expressi çok seviyorum-dum ama malum dolar aldı başını gidiyor artık girmiyorum bile siteye :(

    YanıtlaSil
  12. İyi gunlerde kullanın cok güzeller. Ben birkac yıldır Wish den alısveris yapıyorum cok memnunum hic sorun yasamadım Aliexpress bana karmasık geldi daha cok toptan urunmu satıyorlar sanki evet sevilaycım ayrıntılı bilgi bekliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle bloğuma hoşgeldiniz. Alibaba toptan ürün satıyor. Aliexpresste parça üründe alabiliyorsunuz önemli olan dükkanın puan yüzdesi yüksek olmalı ve müşteri geri bildirimlerini mutlaka okuyun:) Wish i duydum öneriniz üzerine girip inceleyeceğim.

      Sil
  13. Ben bir türlü güvenemiyorum nedense canım bu Aliexpress'e sanki hayal kırıklığına uğrayacakmışım gibi korkuyorum :( Ama senin alışverişin süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  14. şu sıralar dolar yükseldi ben müşteri geri bildirimini mutlaka okuyorum birde limiti 250 tl olan kredi kartımla alışveriş yapıyorum.

    YanıtlaSil