PRATİK DUŞAKABİN TEMİZLİĞİ

                 Sizlerde benim gibi haftanın altı günü çalışıp pazar günlerinizi gezmeye ayırıyorsanız temizliğinizi hafta içi halletmek zorundasınız. İşten yorgun argın gelip kalan enerjinizle bir de temizlik yapmak çoğu zaman çok yorucu olabiliyor. Bu sebeple daha az efor sarf edip daha iyi sonuç alabileceğiniz temizlik yöntemleri bulmak zorunda kalıyorsunuz. Duşakabin temizliği benim ev işleri arasında en sevmediklerimden. Hangi ürünle silersem sileyim istediğim sonucu alamıyordum. Hep bir yerlerde ufak ta olsa bir leke kalıyordu. En sonunda forumlarda gezerken bulaşık makinesinin parlatıcısıyla duşakabin temizliği hakkında bir yöntem okudum.  Denemekten ne zarar çıkar ki diye düşündüm. Bim den aldığım mintax bulaşık makinesi parlatıcısını beze döküp duşakabinimi sildim. Sonuç şahaneydi. Çok zorlanmadan uğraşmadan hemde çok kısa sürede duşakabinimi temizledim. Belki birilerine faydam olur amacıyla da bu yazıyı kaleme aldım. Umarım işinize yarar :) Temizlik öncesi sonrası Resimlerini de aşağıya ekliyorum.

ÖNCESİ 

mintaxla duşakabin temizle



SONRASI 


duşakabin lekesi çıkarma




22 yorum

  1. bende duydum ama hiç denemedim bu yöntemi ... bu güzel ve faysalı paylaşım için teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle deneyin tek silişte hiç bir iz bırakmıyor :)

      Sil
  2. Bence çok faydalı bir paylaşım olmuş. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Bu harika bir bilgi...hemen gidip deniyorum sonucu tekrar yorum olarak yazarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani ben banyo temizleyicileri, sirkeli temizleyiciler çamaşır suyu da dahil bir sürü şey denedim fakat bu kadar çabuk ve kolay istediğim sonuca ulaşamamıştım hiçbiriyle

      Sil
  4. Çok güzel olmuş.Ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  5. Evde temızlenmesi en zor en berbat yer:) bunu bugün deniycem:)

    YanıtlaSil
  6. Ben denedim bilee:) kesinlikle harika.süper oldu bunu öğrenmem 😊

    YanıtlaSil
  7. Ben denedim bilee:) kesinlikle harika.süper oldu bunu öğrenmem 😊

    YanıtlaSil
  8. Vouvv. En sevmediğim temizlik diyemeyeceğim ancak çok uğraştırıyor be. Hiç denemedim de duymadım da bu yöntemi. Neyse ki daha dün temizlemiştim. Bir sonrakine tavsiyenizi deneyeceğim mutlaka. :)

    YanıtlaSil
  9. Mutlaka deneyecegim evde beni en sinir eden dusa kabinde olusan lekeler.

    YanıtlaSil
  10. Ah benim de en sevmediğim iş, ve asla istediğim sonuç olmuyor, iki kere zehirlendim, ilaç karıştırıp denemekten, bunu sabah ilk iş deneyeceğim, çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman dikkat edin kendinize . mutlaka deneyin çok pratik gerçekten :)

      Sil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil