KOTON ÜRÜNLERİNİ ONLİNE MAĞAZADAN DAHA UCUZA SATIN ALMAK

     Başlıktanda anlaşıldığı üzere bugün sizlere koton markasının mağazalarda satılan ürünlerinin aynısını online mağazada nasıl daha ucuza satın alabileceğinizi anlatacağım. 





      Bu konuyu nasıl fark ettiğime gelirsek mağazada beğendiğim ürünün bedenini bulamayınca online mağazadan almak istedim. Online mağaza da ürünün bedenini buldum fiyatın 15 tl daha düşük olduğunu görünce ürünün indirime girdiğini düşündüm.  Bir hafta sonra tekrar koton mağazasında beğendiğim ürünü görüp merak edip etiketine baktım fiyatta değişiklik yoktu. Ondan sonra mağazadaki ürünlerle online mağaza fiyatlarını karşılaştırdım. Çok az ürün hariç online koton mağazasındaki fiyatlar normal koton mağaza fiyatlarının altında. Beynim de şimşekler çaktı tabi. Bundan sonra kotona gidip deneyip beğendiğim ürünleri online mağazada daha ucuza almaya başladım:) Kargo ücreti yok mu diyeceksiniz. 100 tl alışveriş üzerine kargo ücretsiz ayrıca kotonda sürekli kampanyalar mevcut. Örneğin ben alışveriş yaptığımda 120 tl alışverişe 20 tl indirim vardı. Şimdi gelelim nasıl yapacağımıza:

     İlk olarak mağazada deneyip beğendiğimiz ürünün etiketinin resmini çekiyoruz. Bunu niye yaptığımıza gelince ürün koduna ihtiyacımız olduğu için.Etikette aşağıda kırmızı ile işaretlediğim alanlardaki kodlar online mağazada ürün alırken bize lazım olacak.Barkodun üzerindeki kod ile ürünün renk kodunu gösteren kod ihtiyaç duyduğumuz rakamlar.




Daha sonra kotonun internet siteine girip sağ üst köşedeki arama butonuna ürün koduyla ürünün renginin yazdığı yerin başındaki renk kodunu birlikte yazıyoruz.
Yani arama butonuna 6YAL41632OW822 yazıyorum. Ve almak istediğim ürünü buldum. aradaki fiyat farkını görmüşünüzdür. Mağazada 50 tl olan ürün online mağazada 35 tl. 




Fiyat farkıyla ilgili bir örnek daha





       Ben bu şekilde mağazada iki adet pantolona 100 tl ödeyecektim. Online mağazada indirim kuponuyla birlikte 4 adet pantolona 120 tl ödedim :) Son olarak şu anki indirim kuponları aşağıdadır.İyi alışverişler





35 yorum

  1. Bilinçlendirici bir yazı olmuş..

    Koton sevdiğim bir markadır.. Hatta bazen gereksiz pahalı olduğunu düşündüğüm için bazı ürünleri geri bırakırım..

    Bu yöntemle, daha çok ve kârlı alışveriş yapabilirim ^^

    Çok çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskiye göre kalitesini biraz bozsa da genel olarak bende ürünlerini beğeniyorum

      Sil
    2. Ben hala seviyorum ❤️

      Sil
  2. Tesekkur ederiz bilgilendirdiginiz icin. :) bende begendigim bir ürün oldugunda online magazasindan alirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tek dikkat etmeniz gereken kargo ücreti. Eğer 100 tlnin altında alışveriş yaparsanız 5 tl kargo ücreti var.

      Sil
  3. koton da olduğunu öğrenmiş olduk sayenizde :) d&rda da aynı sistem mevcut belki bilmek istersiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa D&R da da olduğunu bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu.

      Sil
  4. Pantolon alacağım şu günlerde ne de güzel bir yazı olmuşş :) Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Çok mantıklı... Güzel bilgi... Teşekkürler... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Çok faydalı bir yazı olmuş.Çok teşekkürler.Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Koton dan ürün almıyorum. İki kere aldım ağzı burnu yamuldu bıraktım. malum şuanda belli durumdayım :) Güle güle kullan iyi günlerde olsun inşallah diyim sana Doğa aktivitelerine ne zaman başlıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde acilen sizin yaptığınız gibi dur alma sloganına acilen geçiş yapmam lazım :) En kısa sürede inşallah

      Sil
  8. Beraber yapalım katıl sondan gelmek önemli değil olduğu kadar yaparsın yavaş yavaş hem banada bir yoldaş olur :)) Senin Sloganda Sevilayın kıyafetlerle imtihanı. anında sloganın bile hazırladım. Olacak olacak inanıyorum ben sana :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay siz şahanesiniz :) ay sonu tatile çıkıyorum tatilden döndükten sonra Sevilayın kıyafetlerle imtihanı başlasın :)

      Sil
  9. HEMEN G +1 ! Eline sağlık canım :*
    Benim blogumada beklerim canım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz hemen geliyorum sevgiler:)

      Sil
  10. hehe bende aynısını yapıyorummmmm :) sitesinde gerçekten daha ucuz, bir günde bile indirime girip ertesine güne fiyat artabiliyor takip etmek lazımm :)

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar davetiniz üzere ziyaretinize geldim ama ben sizi zaten takibe almışım onu fark ettim :) Bundan sonra buralardayım. Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  12. yeni keşfettim sizi takibe aldım bana da beklerim http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Güzel bir bilgi, teşekkürler

    YanıtlaSil
  14. kesinlikle çok iyi fikir. daha önce hiç kıyafet magazalarından online alış yapmamıştım sıkıntı yaşarım dıye bırde aradıgım urunu onlıneda bulamıyordum. kodlara bakmak hıc aklıma gelmemıstı bende boyle yapacagım artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğim gibi ben denemediğim hiçbir ürünü alamam. Çünkü her ürünün herkesin vücudunda duruşu farklı. O yüzden mağaza da deneyip beğendiğim ürünün kodunu çekip online mağazasından daha ucuza alıyorum :)

      Sil
  15. Kotondan sık sık alışveriş yapan biri olarak bana çok faydası bir yazı oldu emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydalı olabildiysem ne mutlu hoşgeldiniz bu arada :)

      Sil
  16. Faydalı bir bilgilendirme olmuş teşekkürler :)
    Bu arada blogunuzu takibe aldım bende beklerim.

    pelorina.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Ben de denk geldim bi defa böyle bir şeye, faydalı bir yazı olmuş, ellerine sağlık :) Blogunu yeni keşfettim takipteyim, bana da beklerim :) makyajlikus.blogspot.com

    YanıtlaSil