ÜCRETSİZ ÖZEL GÜN ETİKETİ TASARLAMA

Son yıllarda kına gecelerinde, diş buğdaylarında,çocuklarımızın doğum günlerinde gelen ziyaretçilere o güne ait hediyeler vermek popüler oldu. Fakat bu hazırlıklar göründüğü kadar ekonomik olmayabiliyor.Bu sebeple bizlerde bu tür hediyeleri maliyeti düşürmek için kendimiz hazırlarız.
nikah şekeri hediyelik


 Bu aşamalardan biri de hazırladığımız hediyelere yapıştıracağımız etiketlerin tasarımıdır.
Bu konuyla ilgili zazze.com adlı siteden destek alabilirsiniz. Sahil kenarında yapacağınız nikahınız için kapağı deniz kabuklarıyla süslenmiş içerisinde deniz kumu ve deniz taşları olan hediyelik kavanozumuza etiket tasarlayalım.



  • İlk olarak zazze.com u açıp arama bölümüne round wedding sticker yazıyoruz.
  • Çıkan etiketler arasında beğendiğimiz etikete tıklıyoruz.

Ben bu etiketi beğendiğim için bunu kendime göre düzenleyeceğim.



Sağ tarafta kırmızı kutucuğun içerisine kendi bilgilerimizi giriyoruz. Üstte de gördüğünüz gibi Sarah & John yazısını Sevilay & Hakan olarak değiştirdim. Ve tabi diğer yazıları da. Solda ki kırmızı kutucukla işaretlediğim customise it butonuyla yazıların boyutları ve yerleriyle oynayabiliyoruz.



Son olarak aşağı kısma indiğimizde altında see on yazan resme sağ tıklayıp resmi farklı kaydetten etiket tasarımını kaydediyoruz. Eskiden bu kısımda kaydedilen etiketler büyük görünürdü ama sonra bu özelliği değiştirdiler . Bu yüzden etiketin yukarıdaki büyük görüntüsünden ekran görüntüsü alıp printte düzenliyorum. Ve etiketim. Bu şekilde düzenleyebileceğiniz binlerce etiket örneği mevcut. Etiket düzenledikten sonra word dosyasına yapıştırıp istediğiniz oranlarda boyutlandırıp yapışkanlı kağıda çıktı almanız yeterlidir. Ben bu şekilde kendi kına gecem için düzenlediğim 100 adet etiket için sadece 4 tl ödemiştim. Yaptırmak istediğinizde 100 etiket için yaklaşık 50 tl ücret ödemeniz gerekiyor. Son olarak sizlere fikir olması açısından tasarladığım bazı etiketlerin görüntülerini aşağıya ekledim. İyi günler :) Yorumlarınız benim için değerlidir :) 







10 yorum

  1. Bende böyle bir post hazırlıyordum kendim bir şeyler yaptım ama tabi profesyonel değil :)))

    Birazda bu siteyi karıştırayım ; teşekkürlerrrr paylaşım için :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. binlerce etiket örneği var mutlaka bakın :)

      Sil
  2. Bence çok ekonomik ayrıca basit de durmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. paralı yaptırmaya kalksanız etiket başı 0,40 kuruş istiyorlar. 100 Adet etiket size 40 tl ye mal oluyor.

      Sil
  3. Şahane görünüyor... Bu şekilde en azından bir masraftan daha kurtulur insan... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. İade-i ziyarete geldim efendim :)) İyi ki de gelmişim, ne güzel, ne yararlı bilgiler bunlar! :))

    YanıtlaSil
  5. Vıyvıyvıyyy! İşte böyle şeyler yoktu ki bizim özel günlerimizde mirim?! Dünyaya erken gelmişiz sözünün ete kemiğe bürünüp vücuda gelmiş haliyim şu an. :D

    Sevgiler... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ama çok eğlencelisiniz siz :) Haklsınız eskiden yoktu böyle şeyler:)

      Sil

Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe