TRESAN BİBERİYE ÖZLÜ ŞAMPUAN

           Temizlik yaparken en sevmediğiniz şey nedir ? Sizin de cevabınız viledaya dolanan saç kıllarınız ise aynı dertten muzdaribiz demektir. Kendimi bildim bileli saç dökülmesi problemi yaşarım ama son dönemde bu problem o kadar arttı ki ciddi ciddi bunu önleme arayışına girdim. 

saç yağlanmasına çözüm


          Özellikle bloglar da okuduğum yorumlar beni Alman devi olan tresan markalı şampuana yönlendirdi. Çok büyük hayallerle kullanmaya başladığım bu şampuan ne yazık ki hayal kırıklığına uğrattı beni.Saç dökülmesi problemimi hiçbir şekilde azaltmadı. Kısaca bu şampuan ne vadediyor ve vadettiklerini karşılıyor mu bir inceleyelim.


  • Yağlanmayla ilgili gerçekten etkili yağlanma süresini uzatıyor.
  • Saçlara hacim kazandırıyor. Gürleştiriyor.
  • Benim saçlarımı taranmayacak kadar sertleştirmedi. 
  • Saç dökülmesini engellemese de bu özellikleri sebebiyle kullanıyorum.

  • Bu arada saç dökülmesiyle ilgili önerilerinize açığım .

2 yorum

  1. Bloğumda ödüllü bir keşif etkinliği var ayrıca ufak bir hediyesi olan çekiliş sizi bekliyor sevgiler :)

    YanıtlaSil