BLOG BAŞLIĞI TASARLAMA

blog tasarımı

       Bir blogda blog başlığının tasarımı, en az bloğun genel tasarımı kadar dikkat çeker. Bu sebeple bloğumuzun akıllarda kalmasını istiyorsak dikkat çekici bir blog başlık görseli hazırlamalıyız. Sözü çok fazla uzatmadan size bloğunuzun başlığını nasıl tasarlayabileceğinizi anlatacağım. 

  • İlk olarak photoscape programını bilgisayarımıza indiriyoruz.
  • Daha sonra programı bilgisayarımıza kuruyoruz ve açıyoruz


  • Programda sayfa yazan sekmeye tıklıyoruz.

  • Sağ üst köşede kırmızı ovalin içerisinde gösterdiğim düzenle butonuna basıyoruz.

  • Sol alt köşede yeniden boyutlandır butonuna basıyoruz.


  • Yeniden boyutlandır butonunda en boy oranını koru butonunda ki tik i kaldırıyoruz, Uzunluk ve yükseklik alanlarını istediğimiz ölçüleri yazıyoruz.




  • Daha sonra nesne ekle bölümüne tıklayıp, foto ekle sekmesini seçip istediğimiz resimleri ekliyoruz.

  • Resmi ekledikten sonra nesne sekmesinin alt kısmında T harfiyle gösterilen yazı sekmesini tıklayıp resmin üstüne istediğimiz yazıyı ekliyoruz. Yazının boyutunu ve yazı tipini de seçtikten sonra en son aşamaya geliyoruz.

  • En son olarak ta sağ alt köşedeki kaydet butonuyla başlığımızın tasarımını sonlandırıyoruz. 

sizin için kullanabileceğiniz bazı boş şablonlar 

















18 yorum

  1. bu faydalı paylaşım için çok ama çok teşekkürler... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. faydalı olabildiysem ne mutlu teşekkürler :)

      Sil
  2. Canım bende o programı kullanıyorum şablonlar harika oldu :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. aradığım konu harika olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Çok faydalı bir paylaşım olmuş canım ^^

    Ben de bu programı kullanıyorum, güzel işler çıkıyor :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. photoscape gerçekten çok faydalı bende onu kullanıyorum :) diğer png dosyalarımı da "png stuff" yazarak deviantart' tan toparlıyorum. faydalı paylaşımm olmuşş ^.^

    YanıtlaSil
  7. çok faydalıya benziyor yazdıklarınız elinize sağlık, vakit bulunca hemen denemek isterim ;)
    bloguma yeni bi dokunuş istyiyordum ne zamandır.

    YanıtlaSil
  8. izlemeye aldım,
    bana da bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
  9. Faydalı içeriklerin var dostum tebrikler :)

    YanıtlaSil