TAKSİMDE KENDİNİ YABANCI HİSSETMEK


           Tam da başlıkta yazdığım gibi hissettim. Geçtiğimiz hafta cuma günü arkadaşlarla Harbiye'de Tarkan konserine gittik.Konser çıkışı Taksime kadar yürüyüp biraz da taksimde dolaşmak istedik. Daha yürüyüş yolunda başladı değişim.Yürüdüğümüz yolda ki bütün tabelalara arapça yazılar da eklenmiş. Taksime geldik gelmesine de o da ne! . Önüm arkam sağım solum arap . Üstüme üstüm yürüyen mi dersiniz, futbol maçı yapan mı dersiniz bir tane Türk göremedim etrafta.Ulaşımla ilgili bir soru soracağım etrafta Türk arıyorum. Yok vallahi de yok. Hani bir Türk görsem vay hemşehrim deyip boynuna sarılacağım o derece. Kendimi yabancı bir memlekette turist gibi hissettim. Kendi memleketimde kendimi yabancı hissettim. Taksim mi ? Bence adını da değiştirsinler uzun zaman önce taksim taksim olmaktan çıkmış zaten...

STENCİL ŞABLONLA DUVAR DEKORASYONU


duvar desenleri



                 Aslında bu yazımı diğer bloğum da yayınlamıştım hatırlayanlar bilir. Ama atıl durumdaki bloğum da durmasını istemediğimden oradan kaldırıp bu bloğumda yayınlamak istedim.Duvar dekorasyonu denilince akıllara ilk olarak duvar kağıtları gelir. Gerçekten de kaplandığı duvarı şahane bir görünüme kavuştururlar. Fakat uygulamasının zor oluşu, uzun yıllar kullanma zorunluluğu,sökülürken ki uğraşlar ve maliyetli olması sebebiyle duvar dekorasyonunda farklı arayışlar içine girmek zorunda kaldım. Pinterestte araştırırken bantla duvar dekorasyonu, şablonla duvar dekorasyonu gibi çeşitli şekillerle duvara desen verilebileceğini keşfettim.

ZARA PARFÜM ÖNERİLERİ


               Bir insanın adını bile unutabilirsiniz ama kokusunu asla . Bu cümleden de anlayacağınız üzere yine bir parfüm yazısı ile karşınızdayım. Bu kez sizlere birçoğunuzun bildiği ve severek kullandığı zara parfümlerinden bahsedeceğim. Zara'da satılan parfümler pahalı marka parfümlerin dupe yani alternatifleridir. O yüzdendir ki Zara'daki birçok koku hepimize tanıdık gelir.  
         Zarada satılan parfümlerin hangi markaların muadili olduğunu paylaşmadan önce sizlere beğenerek kullandığım zara parfümlerinden bahsedeceğim.

Kullanım Kolaylığı ve Estetik Bir Arada

Derin dondurucuların faydalarını anlatarak zamanınızı almayacağım, uzun süreli gıda depolama için başka bir seçeneğin olmadığını zaten biliyorsunuzdur. Henüz bilmiyorsanız da, bu yılki Kurban Bayramı’nda öğreneceksiniz zira etleriniz buzdolabı içerisinde en fazla bir hafta dayanacak! Yani ister et, isterse de diğer gıdalar için uzun süreli depolama yapmak istiyorsanız, bir derin dondurucu kullanmanız gerekiyor. Bu bakımdan iki seçeneğiniz var: yatay ve dikey derin dondurucu modelleri. Yatay olanlar bir sandığı andırıyor ve kapakları üst kısımda yer alıyor. Dikey olanlar ise aynı bir buzdolabı gibi: Kapakları ön kısımlarında bulunuyor ve (isminden de tahmin edebileceğiniz gibi) dik şekilde kullanılıyorlar. Ben, tercihimi dikey derin dondurucu modellerinden, hatta daha net söyleyecek olursak, UED 5170 DTK A++ modelinden yana kullandım.
                                                               
Neden derseniz, her şeyden önce Uğur Soğutma markası güven veriyor. 60 yılı aşkın bir süredir derin dondurucu üretiyorlar ve bu nedenle benzersiz bir uzmanlıkları bulunuyor. Unutmayın, bu cihazları on yıllar boyunca kullanmak için alıyorsunuz ve he sağlamlıkları, hem de servis ağlarının yaygınlığı önem taşıyor. Uğur Soğutma, her iki bakımdan da beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor. Gelelim tasarıma: UED 5170 DTK A++, dikey bir derin dondurucu modeli. Ben bu tasarımı seviyorum zira kullanması daha pratik geliyor: Aynı bir buzdolabı gibi rahatça kullanabiliyor, hatta buzdolabının yanına koyarak uyumlu ve estetik bir görünüm elde edebiliyorsunuz (ben öyle yaptım, tavsiye ederim).
UED 5170 DTK A++ yalnızca 46 kilo, yani kimseyi çağırmama gerek kalmadan bir köşeden diğerine kolayca taşıyabiliyorum. İç hacmi 170 litre, sadece benim değil, komşularımın gıdalarını bile depolamaya yetiyor! A ++ enerji sınıfında olduğu için, neredeyse hiç elektrik harcamıyor. En sevdiğim özelliği de, elektrik kesintilerinde bile içindekileri 15 saat boyunca korumaya devam edebilmesi oldu. Sık sık kesinti yaşanan bir yerde oturuyorsanız, emin olun bu özellik çok işinize yarayacak. Satın almak için https://satis.ugur.com.tr/item/ued-5170-dtk-a/100028 adresini kullanmanızı tavsiye ederim, peşin fiyatına 12 taksit yaptırarak kredi kartınızla alabiliyorsunuz. Geniş iç hacimli, dayanıklı, pratik ve uygun fiyatlı bir derin dondurucu arıyorsanız, UED 5170 DTK A++ modelini gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum.
                                     
Bir boomads advertorial içeriğidir.

UCUZ DEKORATİF ÜRÜNLER- TEDİ MAĞAZASI

english home saat

                           Evlilerin uğramadan edemediği mağazaların başında ne gelir ? Tabi ki English home ,Madame coco ve türevleri. Nasıl güzel nasıl şahane şeyler yapıyorlar öyle değil mi ? Çoğu zaman ihtiyacımız olmasa da alma içgüdümüze yenik düşerek bir sürü şey alıyoruz bu mağazalardan. Alışveriş yaptığımızda indirim varsa ne ala ya yoksa ? Bugün ben sizlere indirim gelse de alsak demenize gerek duymayacağınız çok güzel dekoratif ürünleri bir hayli uygun fiyata satan bir mağazadan bahsedeceğim. Hangi mağazadan mı bahsediyorum TEDİ tabi ki :) Tedi mağazaları tchibo mantığında çalışan dönem dönem belirli tarzda ürünleri çok ucuza satan mağazalar zincirinden biri. Lafı çok fazla uzatmadan sizler için fotoğrafladığım ürünlere geçelim. 
Bumerang - Yazarkafe
Bumerang - Yazarkafe